S U P E R B I K ES U P E R B I K E
S U P E R B I K ES U P E R B I K E
Var noderēt ?
Droša braukšana
Mehāniķa padomi
Pasaules raibumi

Reâla manta !
Motoskolas & instruktori
Serviss

Atpûtai...
MOTOLISTE
Screensavers
Joki
Bildes
3D mototrases
Video
Motoklubi
Motoskaņas
Pasākumu kalendārs
  Droša braukšana 
Pārmērīga riepu dilšana

James R. Davis

Pārmērīga riepu dilšana, un/vai pumpu veidošanās, ir problēma, ar kuru motociklisti saskaras laika gaitā. Ļoti bieži tās iemesls ir vajadzīgā gaisa spiediena neuzturēšana. Tomēr šī atbilde īsti nesniedz pilnīgu izskaidrojumu.

Pumpu veidošanās ir pilnīgi normāla parādība! Tomēr pumpu veidošanās vai pārmērīga dilšanai tikai vienā pusē būtu jāpievērš pienācīga uzmanība.

Ir vismaz seši iemesli, kas rada šādas problēmas, neskaitot gaisa spiediena nepienācīgu uzturēšanu:

  • Lielākā daļa ceļu ir slīpi skatoties no centrālās līnijas. Tādēļ, ja jūs pārvietojaties vertikāli, viena no riepas pusēm vairāk pieskaras ceļa virsmai.
  • Riepas "novalkājas" tad, kad jūs maināt to ātrumus. Aizmugurējā riepa dilst tad, kad notiek paātrinājums vai bremzēšana ( kā arī katrā gadījumā, kad jūs braucat citā virzienā, kas nav taisni ). Aizmugurējai riepai ir izteiktāka vienlīdzīgāka dilšana salīdzinājumā ar priekšējo ( kas dilst tikai, kad notiek bremzēšana, nevis paātrinājums ).
  • Kad līdzsvarojums motocikliem nav problēma - tā tomēr varētu būt.
  • Pārvadājot mantu ( rīkus, kabeļus, u.c. ) nelīdzsvaroti novietotu uz motocikla vai saliktu vienā somā, tās svars nosver motociklu uz vienu vai otru pusi. Tādējādi radot pastiprinātu spiedienu uz vienu vai otru riepas pusi.
  • Ja viens no amortizatoriem ir bojāts, tas var radīt riepas bojājumus.
  • Pārmērīga priekšējās bremzes lietošana, var novest pie pārmērīgas dilšanas vai pumpu rašanās.

James R. Davis

<-atpakaļ

 

Hosting



Skaitītāji


Kleitas
Apavi

Top.LV

on-line.lv rating system



Top.Good.lv - Good Rating system












Lapas augša
SINdrome, 2001 | Rakstiet mums !